Veelgestelde vragen
Wat zijn de voordelen van de Just2BFit producten?
Zie voor de voordelen van de verschillende voedingssupplementen de productpagina's van de specifieke producten.
Hoe plaats ik een bestelling bij Just2BFit?
Bestellen bij Just2BFit is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wil bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te klikken.
Nadat je op de bestelknop hebt geklikt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelmandje. Vervolgens kan je de winkelmand openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.
Mocht je hulp of productadvies willen hebben, dan horen wij het graag. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ons bellen of WhatsAppen op +31 6 51 290 026, of stuur mailen naar info@just2bfit.com. We zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 19:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Wij helpen je graag verder!
Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice.
Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren af te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door.
Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, krijg je een bevestiging per e-mail met een Track & Trace code. Mocht je deze e-mail na één werkdag niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kan vinden in je e-mail, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij uit kunnen zoeken wat er aan de hand is.
Welke betaalmethodes zijn er bij Just2BFit?
Je kan in de webshop betalen met iDeal en creditcard.
Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat moet ik doen?
Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt. In geval van een storing bij de bank, willen wij je vragen te controleren of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit het geval zijn, dan wordt je bestelling doorgevoerd gedurende de dag. Als je de volgende dag nog geen bevestiging van de verzending hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn de prijzen die jullie hanteren inclusief BTW?
Ja, alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn €3,95 per pakket/zending.
Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Zodra je bestelling ons distributiecentrum verlaat, ontvang je van ons een bevestiging en een Track & Trace code per e-mail. Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen bezorgd of je kan hem afhalen bij een DHL afhaalpunt in je omgeving.
Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?
Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, kan DHL het pakket afgeven bij de buren of een afhaallocatie, of op een ander moment opnieuw proberen te bezorgen. Je ontvangt hiervan bericht in de brievenbus.
Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?
Om je pakket af te kunnen halen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en voor de zekerheid de Track & Trace code mee als je de bestelling bij DHL gaat ophalen.
Mijn zending is beschadigd. Wat nu?
Ondanks dat wij de pakketten met zorg verpakken, is het mogelijk dat je pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk erg vervelend en willen we zo snel mogelijk voor je oplossen.
Wij verzoeken je in geval van beschadiging duidelijke foto's te maken van:
De doos
De inhoud
De beschadiging
Je kan de foto's onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst mailen naar info@just2bfit.com
We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.
Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?
Ja. Als je je hebt bedacht en je stuurt (een deel van) je bestelling terug, dan kan je zelf een verzendlabel aan laten maken bij een transporteur naar keuze. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Voor de gehele retourprocedure, zie het artikel over retourneren in het menu.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen, wat moet ik doen?
Is er iets mis gegaan met je bestelling of hebben wij het verkeerde opgestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan betalen wij voor de retourzending en zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste producten ontvangt.
Contactgegevens
Sales en distributiecentrum:
Jac. P. Thijsseweg 1.2D
2408ER Alpen aan den Rijn
Nederland
Zie voor de voordelen van de verschillende voedingssupplementen de productpagina's van de specifieke producten.
Hoe plaats ik een bestelling bij Just2BFit?
Bestellen bij Just2BFit is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wil bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te klikken.
Nadat je op de bestelknop hebt geklikt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelmandje. Vervolgens kan je de winkelmand openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.
Mocht je hulp of productadvies willen hebben, dan horen wij het graag. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ons bellen of WhatsAppen op +31 6 51 290 026, of stuur mailen naar info@just2bfit.com. We zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 19:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Wij helpen je graag verder!
Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice.
Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren af te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door.
Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, krijg je een bevestiging per e-mail met een Track & Trace code. Mocht je deze e-mail na één werkdag niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kan vinden in je e-mail, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij uit kunnen zoeken wat er aan de hand is.
Welke betaalmethodes zijn er bij Just2BFit?
Je kan in de webshop betalen met iDeal en creditcard.
Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat moet ik doen?
Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt. In geval van een storing bij de bank, willen wij je vragen te controleren of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit het geval zijn, dan wordt je bestelling doorgevoerd gedurende de dag. Als je de volgende dag nog geen bevestiging van de verzending hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn de prijzen die jullie hanteren inclusief BTW?
Ja, alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn €3,95 per pakket/zending.
Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Zodra je bestelling ons distributiecentrum verlaat, ontvang je van ons een bevestiging en een Track & Trace code per e-mail. Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen bezorgd of je kan hem afhalen bij een DHL afhaalpunt in je omgeving.
Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?
Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, kan DHL het pakket afgeven bij de buren of een afhaallocatie, of op een ander moment opnieuw proberen te bezorgen. Je ontvangt hiervan bericht in de brievenbus.
Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?
Om je pakket af te kunnen halen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en voor de zekerheid de Track & Trace code mee als je de bestelling bij DHL gaat ophalen.
Mijn zending is beschadigd. Wat nu?
Ondanks dat wij de pakketten met zorg verpakken, is het mogelijk dat je pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk erg vervelend en willen we zo snel mogelijk voor je oplossen.
Wij verzoeken je in geval van beschadiging duidelijke foto's te maken van:
De doos
De inhoud
De beschadiging
Je kan de foto's onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst mailen naar info@just2bfit.com
We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.
Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?
Ja. Als je je hebt bedacht en je stuurt (een deel van) je bestelling terug, dan kan je zelf een verzendlabel aan laten maken bij een transporteur naar keuze. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Voor de gehele retourprocedure, zie het artikel over retourneren in het menu.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen, wat moet ik doen?
Is er iets mis gegaan met je bestelling of hebben wij het verkeerde opgestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan betalen wij voor de retourzending en zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste producten ontvangt.
Contactgegevens
Sales en distributiecentrum:
Jac. P. Thijsseweg 1.2D
2408ER Alpen aan den Rijn
Nederland